16 May 2011

tentang abang saya

saya ada abang. abang saya bernama shauki.abang suka naik motocross saya pun nanti nak naik motocross juga tapi sekarang dia tak naik dah sebab dia kerja kat KL saya pun rasa tak best la.kalau abang saya balik pun kadang-kadang ja.KL kan jauh.tapi tapi sekarang saya rasa kecewa la sebab bila saya telefon abang saya dia cakap "nanti abang telefon balik" lepastu dia tak telefon pun .kalau dia telefon pun masa saya dah tidur.nanti saya  tunjuk gambar abang saya yang hitam tu,

masa dia kecil

masa berlompat tak pegang handle

nampak tak gigi saya memang tak nampak sebab saya tak  ada gigi

sedia untuk mendaki bukit

tempat pertama jatuh kepada mahirah

handsome tak abang saya. hehehe..tapi dia baik la suka beli macam-macam walaupun saya tengah kecewa.

byebye semua. nanti kita jumpa lagi.nak main game pulak ne.

0 comments:

Post a Comment