5 May 2011

SHARKBOY

sharkboy ialah manusia. ayah dia sedang mencari dia di lautan. kawan-kawan nak tahu tak kenapa saya cakap sharkboy tu manusia? ok mari saya cerita kisah tentang sharkboy

sharkboy

pada suatu hari datanglah angin yang sangat ribut itu. kemudian,  sharkboy dan ayhnya berpisah sebab angin yang ribut itu dan adalah seekor ikan yu, hanya seekor sahaja yang kenal pada sharkboy. lepas itu ikan yu itu membawa sharkboy ke rumah mereka. kini sharkboy ada keluarga baru iaitu ikan yu. masa itu, sharkboy masih kecil lagi. ikan yu itu tunjuk dekat sharkboy cara nak berenang. akhirnya sharkboy dah pun pandai berenang macam ikan yu itu. pada suatu hari sharkboy pun tumbuh insang dan gigi yang tajam macam ikan yu. begitu juga dia tumbuh sirip. dan pada hari ada seorang lelaki bertemu dengan sharkboy. sharkboy telah sesat dan dia bawa sharkboy ke rumah dia. orang itu pun letak sharkboy di dalam tub mandi. lepas itu sharkboy pun berenang lah ke dalam itu. pada suatu hari, lavagirl sedang mencari sharkboy dia cakap dekat sharkboy "JOM BALIK KE NEGERI KITA". 

kawan-kawan nak tahu tak lavagirl itu adalah kawan karin sharkboy. kawan-kawan nak tengok tak gambar sharkboy yang kecil dan yang dah besar. tengok di bawah ye.


ini sharkboy ketika kecil

sharkboy dah besar. handsome


inilah cerita sharkboy dan lavagirl
byebye kawan-kawan. jumpa lagi

0 comments:

Post a Comment